zondag 21 oktober 2012

Begonnen kruissteekjes

Hallo allemaal, 

Met deze kruissteekjes ben ik begonnen, maar nog niet afgewerkt hoor, ik denk wel elke dag, ik zou er nog eens aan moeten beginnen, maar laat er dan toch maar weer een andere hobby tussen komen.

Ik scan (of als het A3 is, doet mijn schoonvader dat voor mij) mijn schema wel steeds iin en druk het groter af, dat werkt leuker vind ik persoonlijk.

Deze kruissteek met een egeltje dat aan het breien is, komt uit een handwerkboekje, dat ik allang heb liggen hoor.


Deze kruisteek met katten op, komt uit de Anna.




Deze kruissteek komt uit een boekje van Rico Design.






Deze kruissteek komt uit een boekje van Rico Design.
Het is een paasei in de vorm van een konijntje.


Deze kruissteek komt uit de Anna.



Groetjes, 




2 opmerkingen:

Michelle zei

Mooie ontwerpen allemaal, die pompoenen vind ik ook erg mooi.
Veel borduur-plezier!

Elisabeth M zei

Wat een leuke ontwerpjes allemaal :)