zondag 21 oktober 2012

Gemaakte poppenkleren

Hallo allemaal, 

ALLE poppenpatronen (zelfs het patroon voor het houten paspopje!) zijn van Wollyoline, (ga zeker eens bij Christel haar site een kijkje nemen), het zijn zo een leuke, handige en toffe patronen !!


Ik maak de kleedjes meestal met de hand, dat werkt rustgevend,(enkel hier is het t-shirtje met het machine in elkaar gezet denk ik, omdat ik het machine op de achtergrond zie staan?).

Ook maak ik al de poppenkleren van oude kledij van ons allemaal, dat is zo leuk om te zien op het popje daarna.




Ook het jeansbroekje is zelfgemaakt.


Het broekje is door mij gemaakt, maar het mooie gebreide vestje is een creatie van mijn mama"tje hoor! En zo heeft ze er ook nog meer gemaakt voor  ons dochter haar poppen, zal er eens foto's van nemen voor op haar blog te plaatsen.


Ook maar een trui maken voor op dat broekje te dragen hé.



Tja, en dan ook nog maar een giletje en bijpassend mutsje om buiten te spelen. 

Dit leuke jongenssetje gemaakt en een strijkapplicatie op zijn t-shirtje gedaan.

 

Leuke zachte poncho met leuke rafeltjes vanonder in de stof geknipt. 








Hihi, dit is een badjasje, geen judopakje gelijk ons dochter vroeger dacht.




Groetjes,

1 opmerking:

Poppenpret zei

Erge leuke kleertjes! Mooi gedaan!