zondag 21 oktober 2012

kleedjes voor de little sisters van Babyborn

Hallo allemaal, 

Ons dochter kiest er wel voor dat één pop een jongen is :-) Voor hen heb ik deze setjes van t-shirtje en broekje gemaakt. Het rechtse setje is met de machine in elkaar gezet. Op het t-shirtje hebben we de stof van de broek laten terug komen in de vorm van hartjes (ons dochter heeft die gemaakt)en ze zijn met textiellijm vastgekleefd.


En liggen deze jassen geknipt klaar, het is met een voeringjasje in. Het patroon is ook van Wollyonline.


Groetjes,

2 opmerkingen:

susie zei

De poppen heb ik daarstraks nog in mijn handen gehad en de kleertjes passen perfect.
Je hebt dit weer eens knap voor elkaar gekregen meiske ! xx

Marijke zei

Hallo,

Wat ziet het er leuk uit! Fijne patronen he van Wollyonline. Neem eens een kijkje op mijn blog: http://mijn-poppenkleertjes.blogspot.nl/
groetjes Marijke