zondag 21 oktober 2012

T-shirt uit de Ottobre lente 2008

Hallo allemaal,

Een eerste poging om kleren te maken, ik had een patroon van in de Ottobre lente 2008 gekozen en dan twee oude t-shirten verknipt tot dit model, want ik moest twee verschillende maten nemen, onze zoon is een lange magere jongen en ik heb kleren graag een maatje ruimer zitten dan te krap 
en ik moet zeggen, dat het patroon ongelofelijk juist is en heel prettig werkt, ook als leek zijnde hoor :-)






Ik ben eigenlijk wel best fier op mezelf :-)




2 opmerkingen:

Amarins zei

DAt zou ik ook maar zijn want het ziet er super uit. Leuk dat je een blog voor al je naai en borduurcreaties hebt gemaakt, ik ben je volger hoor. Liefs, Amarins

Atelier Eigenhandig zei

Wat een mooi shirt heb je gemaakt, ziet er prima uit. Ik heb ook altijd veel voor mijn zoon gemaakt. Ook je poppenkleertjes vind ik erg leuk. Ben benieuwd naar wat je nog meer gaat maken en heb me aangemeld als volger. Overigens nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.

Creatieve groetjes van Janny.