woensdag 17 oktober 2012

Welkom!

Hallo allemaal, 

Ik heb al een paar jaar een goedlopende blog http://creamiekes.blogspot.be/ (en die ga ik ook behouden hoor!), maar deze blog heb ik maar apart aangemaakt voor alles wat met draad en stofjes te maken heeft. Zo kunnen jullie mijn creaties van zelfgemaakte knuffels, kleren maken, ook voor de poppen,  kruissteken,.. .hier terug vinden. 

Ik zelf noem Jaimie, waarom noem ik het dan Handmade By Jampie ?? Awel mijn jongste broer (nu bijna 29 jaar) noemt mij soms Jampie; dus daarom deze draai van mijn naam eraan :-))

Ik hoop dat het hier even gezellig gaat worden als op mijn andere blog, dan zijn we goed bezig hé :-))

Groetjes, 

4 opmerkingen:

susie zei

Voila së nr i.
Ik wist direct waar je 'nickname' vandaan kwam. Mijne jongste toch hé ;))

Laat je stofjes maar komen aanwaaien ;))

Dikke knuf xx

Elisabeth M zei

Ik ben erg benieuwt naar je creaties :) Fijne tijd hier op je handwerk plekje ;)

saramsades zei

veel plezier met je extra blog.

ben zeer benieuwd naar je volgende berichten

mvg saramsades

Michelle zei

Leuk dat je deze blog bent begonnen. Ik ben heel benieuwd wat voor moois je allemaal weer zult laten zien. Veel plezier met je nieuwe plekkie.