woensdag 21 november 2012

Plaidje (voor poppenbedje) haken

Hallo allemaal, 

In een vorig berichtje liet ik jullie al mijn gekozen kleurtjes katoen zien, ondertussen heb ik er nog één kleurtje bij gedaan, een grijs. 
Ik heb gekozen voor te beginnen met twee rijen in één kleur, en dan telkens de rest van de kleuren één rij, en tegen dat ik terug aan het begin van de kleuren kom, laat ik de twee rijen verspringen van kleur. Hihi, snappen jullie het nog wat na mijn uitleg nu ? :-)

Hier zien jullie het begin, ik moet nog leren haken, dus ik ben begonnen met stokjes haken.
Ik moet nog één rij in paars zetten, dan zijn al de kleuren erin en gaat er één rij in het lichtrose op volgen en dan twee rijen in het bordeaux, en zo ga ik het laten verspringen.

Het plaidje zou 40 x 51 cm moeten worden, ik weet het voor wie goed kan haken, helemaal niet groot hé , maar voor mij lijkt het al héél wat van grootte :-)


Ook ben ik met een nieuw breiwerk bezig, maar dat laat ik in een volgende blogpost wel zien.

Groetjes, 

1 opmerking:

Michelle zei

Mooie kleuren combinatie, je haakwerkje ziet er mooi uit, heel netjes hoor. Enne 40x 51 vind ik nog een redelijk groot formaat hoor haha :P