maandag 5 november 2012

Proeflapje breiwerk, gepland haakwerkje en witte fleece gekocht

Hallo allemaal, 

Ik heb een klein proeflapje gemaakt met de wol. 


Nu heb ik alles terug uitgetrokken en kan ik aan het echte projectje beginnen, het is er weer eentje gewoon uit mijn hoofd...even voorgelegd aan mijn mama wat ik ermee van plan was en of ze mij wilde helpen met het leren breien en waar juist afzetten,..

Goh, mama, ség en terwijl ik dan toch leer breien, kan je mij dan aub ook leren haken, ik zou graag eens een poppendekentje in granny stripes haken. En zo heb ik dan ook uit mijn mama haar grote verzameling katoentjes deze kleurtjes gekozen ervoor.




 ....oh, mijn mama krijgt precies grijs haar van mij :-) 
Ja, ik weet het, véél hobby's , enkel zou den tijd om eraan te werken er ook te koop bij mogen zijn hé, die hebben we niet altijd hé.

Terstraks even snel (tussen alle werken door hé) met mijn ventje naar de ikea geweest, en daar bleef deze fleece aan mijn hand kleven. 



Ik koop mijn fleece om mee te knutselen altijd daar, voor €3,5, dat kan ik niet laten liggen hé:-)
Heeft er ooit iemand al eens kleren mee proberen te maken, of gebruikt als voering in kleren?
Als knutselstof gaat deze fleece goed hoor.

Groetjes, 

4 opmerkingen:

ByJuut zei

mooi garen, prachtige kleurtjes

Michelle zei

Dat zullen weer mooie creaties worden, de katoen die je hebt uitgekozen vind ik ook erg mooi!

Pauline zei

Ik koop altijd fleece-dekentjes bij wibra voor maar 3 euro.
Ook om van alles mee te doen zoals poppenkleertjes of het voeren van een muts.
Je kan er ook best een kindertrui uit maken, kijk maar op het wasvoorschrift, het kan gewoon gewassen worden en in de winkel maken ze het ook van dit spul hoor!
Leuk dat breiwerkje, erg mooie wol!
Succes met het leren breien en haken!

susie zei

Dochterlief, het breien lukt je erg aardig :) doe zo voort ! X