dinsdag 20 november 2012

Zeehondkussentjes voor het Poekie-prpject

Hallo allemaal, 

Iedereen kent het Poekie-project al ?? Indien niet, kijk dan zeker eens op de site , de link kan je vinden in de rechterkolom van mijn blogje hier. (als je op de afbeelding klikt, kom je op die site terecht!)

Ik heb al een paar van die zeehondkussentjes gemaakt en zo nu heb ik er weer vier gemaakt , twee in de kleuren voor een jongen en twee in de kleuren voor een meisje.

De kussentjes zijn geheel met de hand gemaakt en eigen ontwerp, Waarom nu een zeehondje erop, dat is eigenlijk om het allereerste kussentje voor een meisje met kanker was en zij zag graag de witte zeehondjes, dus zo is het onstaan en zo is het ook eigenlijk een zeehondje gebleven erop.
Ook deze kussentjes gaan naar kindjes met kanker en we gaan naar de winterperiode, dus een zeehondje kan nog hé.

Ik heb wel steeds problemen om de blinde naad mooi te krijgen en aangezien ik te lui was om bijpassende draad te gaan zoeken in mijn keldertje, is het niet zo mooi gelukt gelijk ik zelf hoopte, maar zoals mijn vriendin van het Poekie-project zei, kinderen zien daar niet naar hoor :-)

Dit zijn ze, ze zijn gevuld met fiberfill denk ik ( mijn mama'tje had zo een zak opvulling (voor beren denk ik eigenlijk) gekocht in de stoffenwinkel).






Groetjes, 

3 opmerkingen:

susie zei

Dit zijn heerlijke knuffelkussentjes en ik kan het weten want ik heb ze in mijn handen gehad.
Vanaf het 1ste kussentje dat je gemaakt hebt tot deze kussentjes toe zijn ze weer heel goed gelukt. Enne..over da blind naadje valt niet te zeuren hoor. Een kind gaat daar echt niet naar kijken en er valt ook niks te zien want je hebt ze mooi ineen gezet. Dus...shoesh ;)
De kindjes gaan deze kussentjes weer heel tof en mooi vinden, onthou het maar.
Nog een dikke knuffel meiske,xx

Michelle zei

Ze zien er heerlijk zacht uit. Mooi gemaakt!

Poekie zei

Bedankt voor de supermooie kussens!!

DIKKE knuffel van Poekie! :)