dinsdag 8 januari 2013

Bijna aan het einde en dan dit...ggrr

Hallo allemaal, 

Ik was met de sjaals voor mijn kinderen bezig, ze staan beide op de priemen, maar deze priemen zijn niet zo leuk om mee te werken, en de wol blijft dikwijls ook steken achter het puntje. Maar nu had ik terstraks even een vrij momentje, dus kon ik verder doen..tja de priemen dachten daar anders over, de punt brak af !
Ze zijn al eens gelijmd, dus ik dacht koop me gewoon een nieuw (en beter) stel priemen nr 7, maar in de winkel hadden ze niks nr7 meer. Mijn man gaat ze nog eens lijmen en hopelijk kan ik dan even deze sjaals ermee afmaken, want zonder puntje is ook niet handig, heb ik al getest :-)

De kleur van de rechste sjaal is niet grijs hoor, maar blauw en groen.
Beide is het de wol met de naam " Boston".
In deze sjaals zitten elk drie bollen ervan.


Groetjes, 

2 opmerkingen:

Michelle zei

Heel vervelend als je pennen niet meewerken, zonder puntje lukt inderdaad bijna niet. Hopelijk werkt het lijmen nog een keertje want ze verdienen om af te worden gemaakt, mooie kleuren!

susie zei

Ze zijn beiden mooi meiske maar de lichte vind ik iets mooier door de tekening.
Ze zullen ze kunnen gebruiken nu :)