dinsdag 22 januari 2013

Poppenjasje in elkaar naaien


Hallo allemaal,

Ik had dit (en een tweede) al even geknipt klaar liggen. 
Dus moet ik ze ook maar eens afwerken hè, 
want haar popjes hebben nu echt wel koud hoor !
Het is voor de tweelingpopjes van babyborn, denk dat ze 32 cm zijn.

Ik was begonnen met het in elkaar naaien met het machine, 
maar die heeft wéér zijn kuren van tijd tot tijd, 
dus ben ik het maar met de hand verder in elkaar aan het naaien. 
Ik vind dat eigenlijk wel rustgevend.

Hier zie je het kapje van het jasje al :-) 
Rode voeringstof, ooit een t-shirt van mij geweest 
en beige fleece buitenstof, ooit een trui van onze zoon geweest, 
leuk toch hé, om zo alles terug in een nieuw model te zien sebiet :-)



En terwijl komt altijd wel één van ons vier katten bij je liggen, zalig toch hé!


Groetjes, 

Geen opmerkingen: