zaterdag 19 januari 2013

Stof voor quilt geknipt

Hallo allemaal,

Ik heb de beige stof die ik gekozen had aangepast, het zijn geen echte quiltstofjes,
Maar ik ga eerst met deze proberen, zien of het mij lukt, voor ik in de mooie quiltstofjes knip.
Ook heb ik nog geen liniaal en rolmes gelijk ik bij de meeste quilters zie liggen, denk wel dat het handiger is dan met een schaar, want dat was soms lastig vond ik.

Ik heb me eerst een schets gemaakt hoe ik mijn quiltje in gedachten heb en dan opgeschreven welke mal ik moest nemen en hoeveel keer,...
Geen idee of ik juist bezig ben, zal wel zien als ik eraan begin of het nog klopt :-)


Groetjes, 

1 opmerking:

Michelle zei

Zo te lezen ben je al goed voorbereid, misschien inderdaad nog maar eens een liniaal en rolmes aanschaffen.
Veel plezier met het quilten!