vrijdag 26 april 2013

Al één poppenjasje half klaar

Hallo allemaal, 

Dit jasje is naar een patroontje van Wollyonline, enkel denk ik dat ik ergens bij het in elkaar zetten een fout heb gedaan met de binnennaden, want bij mij kwamen ze naar buiten te staan ipv netjes naar binnen afgewerkt :-)
Voor de naad in de nek, moet ik nog een lintje kopen dat ik daar (en in de zijnaadjes) kon naaien, zodat het stiksel niet zichtbaar is :-)
Er moeten nog zakjes vanvoor opgenaaid worden en knopen aangezet worden, maar ik wil graag zo een lange knoopdie door een touwtje moet gedaan worden.Maar daar moet ik nog naar op zoek gaan.





Groetjes, 

4 opmerkingen:

Michelle zei

Wat leuk gemaakt!
Had ik al verteld dat ik was verhuisd naar een ander adres?
www.kersenbloesems.com

Liefs Michelle

sadessaram zei

ziet er prachtig uit

susie zei

Dit is zo mooi gemaakt meisje ! X

Amarins zei

Wat schitterend gemaakt. Leuk om van die touwtjes met houten knopen er op te doen. Groetjes, Amarins