zondag 5 mei 2013

Alles overhoop halen, maar enkel rommel maken :-)

Hallo allemaal,

Ik heb een eigen hobbykeldertje hoor, maar de zon scheen vandaag zo mooi, dat ik besloot om mijn naaimachine in de veranda (eigenlijk moet ik ons klasje zeggen) te zetten. 
Ik was eerst begonnen aan het tweede poppenjasje, maar had geen zin meer, dan mijn tweede quiltblokje eens met de naaimachine proberen te maken,
 maar ook daar geen zin in eigenlijk


Dan maar het boek "allemaal rokjes" geopend en het A-lijn rokje voor meisjes overgetekend op patroonpatroon, stof gaan zoeken ervoor in mijn stofbakken, maar toen kwam ik het poppenbedje tegen en mijn print van Christel Van wollyonline voor gerief voor dat bedje te maken en toen liep ik ook daar mee rond,...


Ook een kruissteek waar ik aan begonnen was is door mijn handen gegaan, maar zat even snel ook weer terug in de bak.

Wat bedoel je met .... ik kan precies moeilijk kiezen en ik heb geen geduld ;-))

Ik heb het uiteindelijk maar opgegeven voor vandaag, voor ik sebiet alles nog vast heb uit mijn hobbykelder :-)

Groetjes, 



1 opmerking:

vee zei

Hé dat stofje op dat bedje herken ik ! Met dino s hé
Klasje???dat moet ik eens verder uitpluizen