woensdag 29 mei 2013

De eerste negen toeren zijn terug gehaakt :-)

Hallo allemaal, 


Ik ben terjuist boven bij mijn mama (die is op het moment ook aan het haken) even snel de 9 eerste toeren van haakknuffel Joe Hondje 
(zo noemt hij nu, want Joe is geen goede naam, voor haar knuffel, 
volgens ons dochter) kunnen beginnen haken.  

Maar nu moet ik stoppen, want ik moet hier in huis nog wat voort doen 
en sebiet vertrek ik met onze zoon naar mijn schoonvader in het ziekenhuis.
 Hij ligt nu niet meer op de intensieve, maar op een gang tussen intensieve en de gewone gang zeg maar. 
Hij wordt nog steeds goed in het oog gehouden daar, mag niet van de gang (zou ook niet lukken want hij kan (nog) niet op zijn benen steunen). 
Er hangen nog draden aan, maar niet meer zoveel, 
dus gisteren was ons dochter mee, maar ze vond het toch een beetje eng, maar ze was wel blij dat ze haar voke terug mocht zien na twee weken!

Zo nog even alles op orde doen hier en dan rijden we door het natte, koude herfstweer....wat zeggen jullie nu?? ....
Het is helemaal géén herfst, maar lente??
Tja, ik geloof dat niet écht hoor :-))
Voor mij lijkt het herfst nu! :-)

Groetjes, 


7 opmerkingen:

susie zei

Meisje je begint de knepen te kennen ;)
Dit is een zéér mooooi begin, doe maar verder zo ... XXXXX

Thuis bij Corrie zei

Fijn dat het met je schoonvader wat beter gaat.
En die beer, dat gaat lukken. Als je eenmaal weet hoe het werkt, dan hoef je alleen nog maar goed te tellen.

Daniëlle De Winter zei

Nu een nieuwe start en dan gaat het wel lukken. Fijn dat de schoonvader toch al een beetje aan de betere hand is.
Grtjs
Daniëlle

* * * orangery - stitchery * * * zei

een snelle beterschap voor schoonpappa toegewenst
en jouw haakwerk - beer- gaat vast ook snel.
zonnige groeten uit Rio, Alice

Kiek es Ier ! zei

Heel veel beterschap..en je blog is erg leuk!

Elizabeth zei

Dit haakwerk ziet er werkelijk heel netjes uit! Zie je wel dat het je lukt..
Ik hoop dat je schoonvader weer opknapt..
fijne dag, groetjes van Elizabeth

Pauline zei

Sterkte met je schoonvader! Mijn vader is ook pas heel ziek geweest.
Mijn jongste vond dat ook eng, dus hebben we foto's van mijn pa gemaakt zodat hij een idee kreeg hoe opa eruit zag.
Dat werkte heel goed!
succes met je haakwerkje!