woensdag 1 mei 2013

Gaan shoppen :-)

Hallo allemaal, 

Deze spullen heb ik in de Veritas gekocht. 
Hopelijk kan ik binnenkort eens een rokje uit dit boek maken.


Mijn vriendin heeft nog eens naar mijn naaimachine gekeken,
ja soms heeft het eens zijn kuren hoor :-) 
En ze wist me te vertellen dat ik echt geen stoffige draad meer mag gebruiken.
Daarom heb ik nu maar ineens gelijk mee het bijpassende garen (van Guterman) gekocht.

Ik ben aan een mini-quiltje bezig, ik heb al één blokje in elkaar gezet, 
hihi, en dat lijkt al heel wat, dus vraag mij echt af hoe jullie die grote knappe quilts maken, jullie laten het zo simpel lijken :-)

Groetjes, 

3 opmerkingen:

Veritas Belux zei

Hey Handemade by Jampie,

Je zal beslist een leuk rokje maken :) We zijn zeker nieuwsgierig naar het resultaat!

Creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team

cindy landuyt zei

Leuk hé! Dinsdag net hetzelfde gekocht maar dan in roze :-)

Pauline zei

Ben benieuwd naar je eerste rokje uit het boek!