vrijdag 24 mei 2013

Haakknuffel Joe krijgt andere kleurtjes :-)

Hallo allemaal, 


Eerst dank u zeggen om jullie steeds lieve reacties op mijn blogberichtjes !

En dan zeggen dat ik al mijn haakwerk heb uitgetrokken, 
voor de zoveelste keer, zucht!
Niet echt de periode om aan haakwerk te doen, ik weet het, 
maar toch wil ik met iets bezig zijn nu, 
maar ik vond de donkere katoen wat moeilijk om te zien, 
dus heeft ons dochter de kleurtjes anders gekozen 
en nu begin ik met de lichte katoen rechtsonder voor het lijfje. 
De blauwe katoen is écht wel azuurblauw, 
de kleur komt op de foto niet zo over zie ik.

Dus een nieuwe start met Joe nemen straks :-)

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Elizabeth zei

De aanhouder wint hoor! En het is waar dat het lastig haken en tellen is met donker garen...
Het gaat je gewoon lukken, vast en zeker!

groetjes, Elizabeth

olifantje68 zei

Nou, succes dan maar weer met je nieuwe poging
Fijn weekend
groetjes annie

Michelle zei

Vaak zijn de lichtere kleuren het makkelijkste om mee te oefenen ja, succes met de volgende ronde!

cindy landuyt zei

Geduld is een schone deugd :-) en de volhouder wint! X

Thuis bij Corrie zei

De aanhouder wint. Je hebt wel geduld moet ik zeggen.
Groeten van Corrie.

Daniëlle De Winter zei

Ja opnieuw beginnen is niet zo leuk. Maar als het resultaat dan meevalt, ben je weer gelukkig dat je het toch hebt gedaan.
Grtjs
Fijn weekend
Daniëlle