maandag 20 mei 2013

Het begin van de gehaakte knuffel :-)

Hallo allemaal, 

Ja, ik ben terug begonnen ...met goede moed...
en zo heb ik ook met goede moed al terug mogen uittrekken :-)

Maar hé kijk!... Jaja, kom gerust maar wat dichter tegen uw scherm hangen hoor, 
dan ziet mijn (kleine) cirkeltje ook wat groter ineens hé :-))

Haha, ja het haken heb ik alleen gedaan, dan bedoel ik de naald en draad vastgehouden en de steken gezet. 
Maar ik heb hulp gekregen van mijn mama met het tellen van de toeren.
Ze gaf me eerst zo een clips al hulp voor het einde van de toer te weten, 
maar dat ding zat in mijn weg vond ik. 
Dan hebben we de steken en toeren opgeschreven en kon ik terwijl aankruisen, want ik was zo met het leren van de steken bezig, dat ik de tel telkens vergat.
Tja ook niet echt goed bezig dan hé :-)
En zo lukt het me wel goed. 
De tip van Corrie, met het gekleurde draadje gebruikt mijn mama zelf ook, 
dus misschien zit een draadje niet in mijn weg, zal het eens testen morgen.

Groetjes, 

7 opmerkingen:

susie zei

Goe bezig meiske !
Je hebt al een mooi rondje. Eens dat men er de pak van weg heeft dan vlot het hé :) En morgen weer een paar toerkes erbij haken ! Voor dat ge 't weet, ist af ... X

Elizabeth zei

Alle begin is moeilijk, maar je lijkt me een doorzetter.., dus gaat het wel goed komen!
Ik gebruik ook altijd een andere kleur draadje om het begin/einde v.d. toer te markeren, dat werkt echt fijn.
Succes en we gaan het zien hè?

groetjes, Elizabeth

olifantje68 zei

Hee, het begin is er ,
Het komt wel goed
Ik gebruik ook een gekleurd draadje met het begin van nieuwe toer, en het werkt perfect
Succes
groetjes Annie

Pauline zei

Een draadje ertussen werkt voor mij altijd prima hoor! en het begin heb je toch al gemaakt, even doorzetten en het lukt vast wel!

Michelle zei

Dat ziet er goed uit hoor en nu maar verder haken! :) Ik werk zelf met een paperclip of een draadje er tussen, vooral het laatste zit je niet in de weg..

Thuis bij Corrie zei

Nou, het begin is er in ieder geval. Als je wat verder bent, haakt het ook wat makkelijker. En ja, je moet goed je aandacht erbij houden want anders ben je zo de tel kwijt. Dus niet gezellig met visite erbij en dan haken, maar alleen op de bank.
Groeten van Corrie.

Daniëlle De Winter zei

Hoi Jamie, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht. Ik zie dat je je ook lid hebt gemaakt. Bedankt hoor. Ik ga je blog zeker volgen en mij ook lid maken. Nog veel handwerkplezier en tot blogs...
Grtjs
Daniëlle (danjelspoppenblog)