dinsdag 14 mei 2013

Het is jouw verjaardag

Hallo allemaal, 

Dit heb ik voor mijn mama gemaakt, zij is vandaag (14 mei) jarig.

Ik heb een houten bakje geverfd, eerst in de primer gezet en daarna in het wit geverfd. Vanonder aan het bakje kleeft een zacht stofje.
(zodat het geen krassen op tafel achterlaat hé!)


Ik heb er ook twee hartjes in stof bij in gelegd.
Hoe ik dit heb gemaakt zie je hieronder.
Zijn ze niet lief geworden, ik vind van wel :-)








Dan van een oude babybroek van de kindjes een stukje geknipt en met de kartelschaar de randjes bewerkt en met distressinkt ouder laten lijken, ook nog drie roosjes bij op gekleefd.


Bloemekes uit de voortuin geknipt, in een theelichthoudertje gedaan, dan de hartjes, nog wat houten rode details er bij in gelegd, en ook twee drijfkaarsjes.


En alles mooi verpakt (zie bovenste foto) en afgegeven aan mijn mama.


Groetjes, 


13 opmerkingen:

susie zei

Heel erg bedankt meiske :) X
Er is liefde in dit cadeautje gestoken , dat kan ik zien.
Mercikes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

cindy landuyt zei

Oh zoooo mooi, en heel lief! X

Atelier Eigenhandig zei

Echt een leuk cadeautje. Leuk dat je met zo weinig middelen zo'n creatief cadeau kan maken.

Groetjes van Janny.

Mama C zei

Wat leuk gemaakt!

Mama C zei

Wat leuk gemaakt!

Mama C zei

Wat leuk gemaakt!

Mama C zei

Wat leuk gemaakt!

Thuis bij Corrie zei

Hoi,
Dat ziet er gezellig uit.
Ben net volger van je geworden.
Leuk dat je ook mij langskwam.

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met je moeder! WOw.., wat heb je een lief cadeau gegeven, en ons verwen je meteen met een tutorial zodat we ook hartjes kunnen gaan maken...
Ik ben ook maar meteen volger bij jou geworden hoor; gezellige blog heb je!

Groetjes, Elizabeth

susie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
susie zei

Oeps en nu ga ik terug een reactie zetten maar bij de juiste post ;)

Miss Creatuurtje zei

Met liefde gemaakt ... heel mooi! Nu gauw bij je mama een felicitatie voor haar verjaardag gaan posten :-)

olifantje68 zei

Je kan het zo heerlijk vertellen, waar je mee bezig bent :)
En heel creatief ben je,mooie dingen maak je
Ook al gaat er wel eens iets mis
Je zet flink door, knap hoor
groetjes Annie