zondag 26 mei 2013

Hopelijk waarderen jullie zo een blogpostje ook ?

Hallo allemaal, 

Wij hebben meerdere konijnen gehad (konijnen moeten niet alleen zitten), maar helaas zijn de andere in de loop der jaren gestorven.
Nu is onze Mike alleen, maar hij is al zeker bijna 7j bij ons 
en dan was hij al 4 jaar volgens het konijnenasiel, dus hij is op leeftijd. 
Toen zijn vrouwke stierf dachten we dat hij mee ging van verdriet, maar hij doet het nog héél goed. 
Loopt ook dag en nacht los in de tuin, heeft een hokje om te schuilen, 
maar is een vrij konijn :-) 
En neen hij kan niet uit de tuin weggraven hoor :-)


Hihi, en deze foto's van onze kattin Rosse'ke zijn zeer snel genomen, 
daarom ook wazig helaas, maar ik vind ze super !


Dit wilde ik maar even delen met jullie, 
ik wil graag wat meer op mijn blog plaatsen van foto's 
en dat fotoprogramma is écht leuk speelgoed :-))
Ik ben nu ook aan het leren bij mijn ventje (zijn hobby is fotografie) 
hoe ik mooie foto's moet trekken.

Ik hoop dat jullie af en toe zo een postje er tussen ook kunnen waarderen? 

Groetjes, 

5 opmerkingen:

cindy landuyt zei

Het is toch zo'n lief schattig zacht konijn hé :-) x

Daniëlle De Winter zei

Ja hoor, zet maar van die leuke foto's op je blog. Leuk zo een konijn. Wij hebben ook zo een pluche bol, alleen is hij wat donkerder.
Grtjs
Daniëlle

susie zei

Laat maar komen meiske :)
Ik had net een reactie op jouw andere blog gezet.
Knuf

Thuis bij Corrie zei

Natuurlijk is het leuk als ook eens wat anders laat zien. We moeten tenslotte ook andere gedachten hebben dan alleen maar handwerken.
Groeten van Corrie.

Miss Creatuurtje zei

Ja hoor, een blog dient om alles te posten wat je graag wil :-) Leuke beestjes!