zondag 19 mei 2013

Ik ga een knuffel haken ( of poging tot )

Hallo allemaal, 

Jaja, ik een knuffel haken...IKKE hé..ja, ik ga eraan beginnen :-)
Bij mijn mama een boekje ingezien, kindjes hebben hun keus gegeven, 
ons dochter een hondje, onze zoon een kameleon.
oké....naar de handwerkwinkel katoen gaan halen (of die er toch wat op trekt), uit mijn mama haar bak katoen, zwart en rood gehaald...en we gaan ervoor hoor !!

Ja! Ik zit klaar.....

Oh neen, wacht toch niet....IK kan niet haken! :-) 
(Dit is mijn tweede haakwerkje ooit...)

Wacht efkes......"Maaaaaaaaamaaaaaaaaaaa"! 
Yep, zelfs al je al bijna 35 jaar bent, kan je nog op je mama roepen :-))


Oké, uitleg gekregen, losse, halve vaste,en dan in rondjes haken,... 
En of ik het allemaal begrepen heb?
Nope, het enigste dat in rondjes draait is mijn hoofd van al die uitleg :-)


Voila sé, eerste rondje en het was al verkeerd... :-))

Hihi, ik heb al pauze nodig nu!
Morgen opnieuw proberen....misschien hé :-)

Groetjes, 

8 opmerkingen:

Nina89 zei

O, spannend. Het gaat je vast lukken. Het is erg leuk om te doen.

Elizabeth zei

Dat gaat helemaal goed komen hoor, denk ik zo... Je deken is je ook gelukt en met hulp van je ma ...
Laat je je de vorderingen zien?

groetjes, Elizabeth

Michelle zei

Zo zijn we allemaal begonnen, veel proberen en weer los halen ;) Veel succes en vooral veel plezier gewenst ;)

susie zei

Alé jong wie roept daar zo ??
O tis mijn dochter !!
Wacht meiske ik kom eraan !
Eerst efkes mijne cape omhangen en ik vlieg op je af !
ZOEFFFF ... x

* * * orangery - stitchery * * * zei

Hi Jamie jij bent heel creatief en die knuffel lukt je vast en zeker. ik zag je blog bij Olifantjes, zonnige groetjes uit Rio.

olifantje68 zei

Hoi
Leuk dat je mij komt volgen,
Je hebt een leuke blog, ga jou ook maar eens volgen
Ben benieuwd hoe je haakwerk gaat worden, succes ermee :)
groetjes Annie

Thuis bij Corrie zei

Even doorzetten hoor. Ik heb nog een tip voor je:
Bij het begin van een nieuwe toer even een draadje van een andere kleur ertussen doen. Dan weet je wanneer je aan het eind van de toer bent.
Succes ermee.
Groeten van Corrie.

cindy landuyt zei

Hihi grappig geschreven :-) zal het vrijdag eens in het echt bewonderen hé ;-) slaapwel xxx