vrijdag 31 mei 2013

It's giveaway time


Dit berichtje blijft bovenaan staan tot 31 mei, voor berichtjes tot 31 mei, kijk telkens onder dit blogpostje !

Hallo allemaal, 


Tijd voor een  kleine giveawey. 
Zet deze foto van de giveaway en een link van mijn blog, op je eigen blog en doe maar mee als je zin hebt.
Je moet géén volger worden, als je dat niet wilt, blijf dan maar lekker van de volger-knop af :-)
Indien je graag volger wilt worden, welkom dan :-) Maar géén verplichting!

Het zijn 4 giveaways, van links naar rechts en van boven naar beneden, 
van A-D. maar één letter per volger hé, zo heeft iedereen kans :-) 
Of jullie de giveaway iets vinden, laat ik aan jullie over :-)


(Letter A, dit is enkel het parroongedeelte Van Marieke, ik ben nooit in het bezit geweest van de beschrijving, die heb ik zelf ook moeten gaan zoeken op de site van Farbenmix, maar die staat er mooi in het NL op hoor)

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Ankie Rook zei

Leuk een give away :) ik doe mee voor A.

Viltanja zei

Wat een leuke give away, ik ga voor A.
Ik heb nog wat naailessen te gaan, dus dan zou ik hier mooi mee aan de slag kunnen.

Groetjes Anja

Carolalla zei

Wat leuk give away ik doe mee voor D.
Het is allemaal nieuw voor mij.het 1 keer dat ik hier aan mee doe.

Groetjes Carola

Miss Creatuurtje zei

Oh, ik doe ook heel graag mee voor nummertje A :-) Ik zet een linkje op mijn blog!

Kiek es Ier ! zei

IK doe graag mee maar weet niet hoe ik dit op mijn blog moet zetten?!

Kiek es Ier ! zei

Ik vind het blad met de kerstboom wel heel mooi XX