zaterdag 4 mei 2013

Mijn eerste quiltblokje

Hallo allemaal, 

Mijn eerste blokje van mijn mini-quiltje is een feit.
Of het goed in elkaar steekt....geen idee. 
De stofjes zijn ook geen echte quiltstofjes hoor, het zijn restjes, 
ik wilde de schaar niet in mijn mooie quiltstofjes steken...
haha precies of ik het er een hele  hoop van liggen....twee dus :-)

Goh ség, zo dicht moet je nu ook niet komen zien hoor :-), 
zo zie je mijn fouten enkel in het vergroot :-)

Maar toch ben ik fier op mijn eerste kleine vierkantje van 10x10 cm, 
ik doe precies of ik heb een quilt van 2X2 m af :-)) 


Groetjes, 

5 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

En daar mag je gerust trots op zijn. Zo zonder cursus toch een quiltblok gemaakt.
Mag ik je een tip geven? De volgende keer de draad iets strakker aantrekken, dan is die aan de goede kant minder goed te zien.
Jouw blokje ziet er geweldig uit. Eigenlijk moest je hem alleen in lijsten als 'My first quiltblock'.

susie zei

Dat is nog eens een idee van Bietje zie !
Jouw 1ste quiltblokje inkaderen :)

Das al een goed begin meiske en nu hop .. naar nummerke 2 ...
X

Michelle zei

Knap hoor, zou niet weten hoe ik het moest doen. En al doende leert men he
:) Fijn weekend nog,

Liefs Michelle

cindy landuyt zei

Dat is al een goed begin hè :-) al eentje minder dat je nog moet maken. Ben benieuwd naar het eindresultaat! X

Miss Creatuurtje zei

Goed begonnen is half gewonnen :-)