dinsdag 28 mei 2013

Mijn (geleende) naaimachine mag op pensioen gaan :-)

Hallo allemaal, 


Dit naaimacine mocht ik jaren geleden lenen van mijn schoonmoeder, 
het heeft zijn dienst gedaan, maar de drang van mij dan :-), 
om een nieuwe eigen naaimachine is nu toch al een jaartje aan het groeien.

Samen met mijn mama ben ik toen naar de naaimachinewinkel Van Rooy in lier geweest, met de vraag, wat kost het voor dit machine nog een nazicht te geven en welke nieuwe machines zijn er zoal??
Ooooooh, wat ik heb ik mijn oogjes uit mijn hoofd gekeken, vooral die megadure borduurmachines .... WAUW !!!! 
De mevrouw liet ons de verschillende machines zien in werking.
Maar toch viel mijn oog steeds terug op ...
het schattige naaimachine van Brother, innov-is 15. 
En tot vandaag is het nog steeds dat machine dat ik graag zou kopen. 
Ik heb andere machines gezien en commentaren van gelezen,...
maar toch ga ik steets terug naar de Brother. 

Nu is het zo dat er op het moment een actie loopt met de Brother innov-is 35, die gaat nu buiten met een doos quilting twv €199, 
dus voor €180 opleg heb ik ten eerste een zwaarder machine 
en gratis quiltspullen erbij. 

Ooooooooh wat wilt mijn hartje en wat kan de portemonnee aan hé :-))
Voor €180 meer is het wel een goede zet hé ?!
Het is tenslotte toch wel voor een paar jaar hé!

Dit blogje krijgt dus nog een vervolg ...

Groetjes, 

5 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Hoi Jamie, ik heb mijn naaimachiene ook in Lier bij Van Roy gekocht. Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig waar in de buurt jij woont. Ik in Heist 0/D Berg. En ja welke keuze moet je maken hé, er staan er daar zo veel...
Grtjs
Daniëlle

Thuis bij Corrie zei

Ik kan je niet helpen. Ik heb wel een naaimachine maar die is al 25 jaar oud. Ik doe er niet zoveel mee. Maar als je veel naait, dan is het zeker de moeite waard om een goede machine aan te schaffen.
Groeten van Corrie.

Miss Creatuurtje zei

Laat je hart maar spreken, boven je verstand. Dan kies je het juiste machien :-) En ja, dat wordt dan je vriend voor het leven hé :-) Veel succes met kiezen!

Michelle zei

Het zijn dure dingen maar ik weet zeker dat je er heel veel plezier van gaat hebben ;)

Gerda Hartman zei

De voorpret is ook altijd al heel leuk Jaimie.