woensdag 29 mei 2013

Oh ik ben verschrikkelijk :-)

Hallo allemaal, 

Ik ben verschrikkelijk :-) 
Ik ga met lege handen de boekenvoordeel binnen, 
maar kijk nu toch eens....


Ik kwam niet met legen handen buiten, 
neenee, dit bleef goed plakken tijdens het winkelen :-))

In het boek "beren breien",
heeft dochterlief haar keuze al gemaakt.
Zal ik er een paar van haar vele keuzes laten zien :-) 
Toegegeven, ze zijn wel superschattig hé !!!




Maar ook in het boekje 'kussens naaien", 
had mevrouwtje een groot "ik wil-gehalte" !
Enkel " ik wil" dat lukt hier thuis niet hoor,
 dus is het nu "mama ik zou graag-gehalte" geworden :-))




En dan heb ik via Gerda ook nog veel stofjes overgekocht, 
waar ik nog veel knuffels 
en eigen ontwerp van kussentjes mee wil maken,
voor het Poekie-project ,...

Ooooh wat wens ik nu mijn nieuwe naaimachine al  ...

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Poekie zei

Hihi... ik zou héél graag een mooi kussen hebben, alsjeblieft lieve Jaimie... mooi genoeg gevraagd? :)

Alvast een DIKKE knuffel van Poekie
xxx

Pauline zei

Dat berenboekje heb ik ook en ik heb er al 3 uit gebreid, ze zijn heel makkelijk te maken hoor, alleen het afwerken is lastig!
Veel plezier met je aankopen..en als ik jou was zou ik die naaimachine lekker gaan kopen, heb je tenslotte jaren plezier van!

olifantje68 zei

Zo zeg, jij hoeft je voorlopig niet te vervelen
Succes met wat je gaat doen
groetjes annie

Thuis bij Corrie zei

Je moet jezelf ook af en toe een kado'tje geven. Meestal gaan de anderen voor. Ik vind die bovenste beren zo mooi. Ze worden zeker met 4 naalden gebreid?
Groeten van Corrie.

jaimie zei

@Coorie ; nee hoor geen 4 priemen gelukkig, met 2 leren breien is al moeilijk genoeg voor mij :-)

Kiek es Ier ! zei

Hahaha raar he dat dat blijft plakken...ik ga vanmiddag naar de stad ben benieuwd of het bij mij ook gebeurd ;-)