dinsdag 21 mei 2013

Rokje deels in elkaar naaien en de nieuwe Ottobre gekocht :-)

Hallo allemaal, 


Ja het rokje moet nog steeds in elkaar genaaid worden, 
het ligt klaar hoor, maar de zin was even zoek, 
maar terjuist even aan begonnen, enkel ik ben te moe nu om verder te doen.

Zoals je kan zien zijn de belegdelen met een naad...
Tja, als je ze niet aan de stofvouw knipt, heb je ze maar enkel hé...deuh :-)
Ook het patroon van de ruiten lopen niet juist...
Yep, met een motiefstofje willen beginnen hé! 
Ook niet écht wijs hé :-)

Ik heb de nieuwe Ottobre gekocht, ik koop die graag, 
staan zo een leuke patronen in.
Dus ja ik wil graag wat patronen proberen hoor !

Groetjes, 

3 opmerkingen:

cindy landuyt zei

Daar wil ik vrijdag zeker eens in kijken! Knuf x

Daniëlle De Winter zei

Wat een leuke modelletjes staan daar in. Alleen, hier zijn de kinderen een beetje te groot om dit nog te maken.
Grtjs
daniëlle

Thuis bij Corrie zei

Met dat rokje komt het vast goed.
Leuk al die nieuwe kleren. Nu alleen nog zomer.

Groeten van Corrie.