donderdag 23 mei 2013

Thank You


Hallo allemaal, 


Mijn mama heeft van ons vorige week met haar verjaardag deze pot bloemen gekregen en nu wilde ik haar nog een kaartje maken en heb me dus laten inspireren door de bloemen en kleuren ervan.
Voor uitleg van de kaart kijk HIER

Dit kaartje is voor mijn mama, omdat ze al heel de week 's avonds anderhalf uur op ons kindjes past, omdat mijn schoonvader al een week op de intensieve afdeling ligt en mijn ventje, mijn schoonmoeder en ik er elke avond samen heen gaan. De kindjes meenemen is écht geen slim idee, als volwassenen is het al een moeilijke afdeling om door te lopen. Dus daarom dit merci kaartje voor mijn mama'tje ! 

Mama , je bent een schat , kusjes en dikke knuffel !!!!!!!!!

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Miss Creatuurtje zei

En jij volgens mij een schat van een dochter :-) Veel beterschap voor je schoonvader!

Thuis bij Corrie zei

Leuk idee om de kaart in dezelfde stijl te maken.
Veel sterkte hoor met je schoonvader. Hopelijk mag hij weer opknappen.
Groeten van Corrie.

Daniëlle De Winter zei

Wat zijn die mama's toch onmisbaar. Veel sterkte voor de schoonvader.
Grtjs
Daniëlle

Michelle zei

Wat een mooie bos bloemen en kaartje zeg! Heeft je moeder zeker verdiend.
Beterschap en veel sterkte voor je schoonvader!