vrijdag 31 mei 2013

Uitslag giveaway !!

Hallo allemaal, 

Ik doe het al even nu, want sebiet heb ik er geen tijd meer voor.

Voor het patroon van Farbenmix, waren er drie personen die interesse erin hadden, dus heb ik in volgorde van reageren, jullie een nr van 1-3 gegeven en even zo een random number widget op mijn blog gezet, en het is geworden...



(Toen ik het de eerste keer ingaf, gaf het een nr aan, maar nu ik het op mijn blog zet of mijn blog vernieuw, gaat het er steeds af, iemand een idee hoe je dit eigenlijk goed gebruikt????)

Ik laat A even open, ik zal jullie namen dus opschrijven en ons dochter er ééntje laten trekken !

Ok poging twee, we doen het nu zo !




Nr A gaat naar .... Miss Creatuurtje!

dan C gaat naar .... Kiek es ier !

en D gaat naar ....  Carolalla !

Als jullie mij even een mail zenden; 

jaimie.pisonier@telenet.be (staat een punt tussen de namen) 

dan komt het jullie richting uit.

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Kiek es Ier ! zei

Wat leuk een prijs! Mijn eerste in blogland,ben er nu al blij mee Jamie! Lieve groeten van mij xx

Miss Creatuurtje zei

Ohhh wat leuk, ik val in de prijzen! Dank je wel, vind ik super!
Fijn weekend!

Ankie Rook zei

Gefeliciteerd dames

Carolalla zei

Wat leuk net aan het bloggen doe de 1e keer mee en gelijk prijs.Ben er erg blij mee. bedankt jamie