zondag 12 mei 2013

Wat ligt er zoal geknipt klaar?

Hallo allemaal, 

Dank u voor de leuke reacties op mijn Hello Kitty kussen !

Waar ben ik nu mee bezig? 

Met een A-lijn rokje uit het boek " allemaal rokjes" voor ons dochter.
Ik ga er een paspelbandje tussen doen vanboven 
en vanonder een fijn kantrandje aannaaien.



Of ik het kan, geen idee, ik heb véél hulp van mijn vriendin 
en de meiden op het Sancho forum.
Wat een geweldig forum is dat toch, moet je echt eens gaan kijken, 
de link staat rechts op mijn blog hier.

Zo ben ik ook met dit projectje bezig.
Ons dochter haar poppenbedje opvrolijken, 
met behulp van het patroon van Wollyonline, 
ook zo een toffe site waar je eens moet gaan kijken. 
Jullie vinden ook deze link rechts op mijn blog hier.




Jullie zien het stofjes liggen geknipt klaar, 
dus nu nog de tijd vinden om het in elkaar te naaien hé!

Groetjes, 

5 opmerkingen:

cindy landuyt zei

Bezig bijtje weer hè :-) toch nog het beleg uit de stof gekregen zoals je wou? Benieuwd naar het eindresultaat! Xxx

Marianne zei

't is een leuk boekje hé

Miss Creatuurtje zei

Veel plezier! Ik kijk nu al uit naar de resultaten!

Miss Creatuurtje zei

En bedankt voor de tip van het forum Sancho, ik ga daar eens heel grondig rondsnuffelen! Thanks!

susie zei

Ikke wreed benieuwd hoor ! :)) X