zondag 16 juni 2013

Boekjes en pakjes stof gekocht

Hallo allemaal, 

Dank u lieverds voor de prachtige reacties 
op mijn gemaakte cadeau voor mijn schoonzusje !

En nu mijn (wéér) nieuwe aankopen 
en voor jullie denken dat wij rijk zijn ofzo :-). 
Neenee helaas hoor ...
Maar laten we zeggen dat Juni 
een feestmaand op de bankrekening is :-))

De boek van Zo geknipt, had ik al zoveel keer vast gehad 
en teruggelegd in de winkel, 
maar gisteren heb ik het dan uiteindelijk toch meegenomen! 
De boekjes van Christel Krukkert 
hebben toch ook een " ik zou je graag hebben" gehalte hé, 
en kijk die vond ik in ons handwerkwinkeltje !! 
En ook de patchwork special mocht mee, 
daar staan zo een toffe projectjes in !!!


En in boekenvoordeel heb ik deze stof gekocht, 
de twee linkse bovenaan , 
daar had ik vorige keer als eens een pakje van mee, 
dus nu heb ik er daar ook twee van en dan de onderste stof, 
die vond ik gewoon zo lief dat ik er vier van meeheb, 
want daar zou ik eens héél graag een quilt mee maken.


En mijn schoonzusje geeft haar eerste giveaway, 
indien interesse KLIK HIER 
of rechts vanboven in mijn sidebar op de foto !



Groetjes, 

6 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Die boekjes van Kristel heb ik ook. Heel leuk om te doen. En de rest van je aankopen, die mogen ook gezien worden.
Grtjs
Daniëlle

jokie de beer zei

Heerlijk he die extra inkomsten 1 keer per jaar, kun je lekker weer iets leuks kopen, en dat is je goed gelukt zie ik,
Veel plezier ermee
groetjes joke

Zaanse Zolder zei

Wat een leuke aankopen ! Ik vind vooral het groene stofje super! Oeps, hier ook een Boekenvoordeel. Ik moet nog een bezigheidje voor mezelf bedenken voor de vakantie, denk vast dat ik daar wel wat leuks kan vinden.

ANJA 3D zei

Prachtig boek en leuke stofjes heb je gekocht.
Gr. Anja

Michelle zei

Wat een leuke aankoopjes heb je gedaan! En die boekjes van Christel zijn inderdaad erg leuk, heb er zelf al veel verschillende..

Carolalla zei

Gefeliciteerd met je aan kopen.Ik heb er ook verschillende en haalt er regelmatig iets uit.En de tijdschriften die kan je beter los kopen.kijk je of er iets bijzonders in staat.

Carola