zondag 16 juni 2013

Bol lintwol is nu een sjaal(tje)

Hallo allemaal, 

Ons dochter had vorig jaar deze bol lintwol 
uit de reclamebak gekozen in de handwerkwinkel.
Maar met één bol doe je dus niet veel, 
ons dochter kan hem net rond haar nek dragen 
en zoals je kan zien is het zelf voor haar 
lievelingsknuffel maar net een sjaal. 
Maar met de wind buiten kon hij het goed gebruiken,
 terwijl hij een boekje las buiten op de bank. 
voor zijn jasje was het dan weer te warm :-) 

Dit is mijn derde breiwerkje. 
Terwijl ik eraan bezig was, vond ik het geen mooie sjaal, 
maar voor haar knuffel, vind ik het dan eigenlijk 
wel mooi en schattig :-))


Groetjes, 

5 opmerkingen:

janusje zei

Helemaal mee eens dat haar knuffel schitterend staat met zijn sjaaltje!

susie zei

Hij staat mooi bij haar hondje , hij precies een vestje aan. Mooi ! X

Daniëlle De Winter zei

Ik vind de sjaal geweldig. En de knuffel straalt gewoon, die vindt hem gewoon fantastisch...

Amarins zei

Wat super leuk!
Groetjes, Amarins

Thuis bij Corrie zei

't Is net of de knuffel nu een jurkje aanheeft.