zondag 9 juni 2013

De tuin is half klaar en yes de eerste bbq

Hallo allemaal, 

De muren zijn allemaal geverfd, 
de boomstronken en stenen zijn er allemaal uit, ...
Tijdens het werken in de tuin, 
vooral dan tijdens de grond gelijk trekken, 
zagen we de dikke bruine pad weer eens. 
Toen wij 3 jaar geleden dit huis kochten, 
kwamen we de bruine pad voor het eerst tegen 
en ook vorige zomer liet hij zich zien.
En kijk ook deze zomer is hij er.
Hij graaft zich na even boven komen weer onder 
en we weten eigenlijk niet goed wat we ermee moeten, 
hij zit hier al 3 jaar nu.
Iemand een idee of dat kwaad kan eigenlijk?? 
Wij wonen aan water en daar zit het vol van de kikkers, 
maar ik weet niet of je een pad zomaar bij kikkers kan gaan zetten? 

Wat we verder met onze tuin willen, weten we nog niet, 
dus nog even goed over nadenken.


Maar dat nadenken kunnen we beter met een volle maag hé :-)
En om even de stress van het verbouwen 
en de zorgen rond mijn schoonvader te (proberen) te vergeten,
hebben we met mijn oudste broer, schoonzusje en mijn mama erbij
(mijn jongetse broertje kon helaas niet) een bbq gedaan, 
(en neen er lag géén konijn op de bbq!)
de eerste bbq dit jaar, profiteren van het goede weer hé!!


Ik hoop dat iedereen van het zalige weer heeft kunnen/mogen genieten.

Groetjes, 

7 opmerkingen:

susie zei

De muren zijn mooi geworden !!
En het eten was lekker meiske :)
We hebben weer een heerlijke dag gehad ! X

Daniëlle De Winter zei

Groot gelijk dat ge na dat hard werken en en het mooie resultaat een bbq geeft.
Grtjs
Daniëlle

olifantje68 zei

Jullie hebben mooi wat werk verricht, lijkt goed de muur
En verdiend hebben jullie een bbqtje dan wel
Fijne week
groetjes Annie

Kiek es Ier ! zei

Dat word mooi! Geen idee hoe dat werkt met een pad, ik zou hem gewoon laten zitten waar hij zit als dat kan.?!
Jullie wonen mooi daar in het zuiden!

Amarins zei

Heerlijk, na hardwerken, lekker eten. Jullie hebben zo te zien echt genoten.
Liefs, Amarins

cindy landuyt zei

Mooie kleur op de muren! Goed op weg hé :-) en de BBQ heeft gesmaakt! X

Thuis bij Corrie zei

Ik denk dat je die pad maar lekker moet laten zitten, als je hem weghaalt, komt ie gewoon weer terug. Of heb je hem al geroosterd op de bbq?