zondag 2 juni 2013

Gekocht en gekregen

Hallo allemaal, 

Gisteren zijn mijn mama en ik op koopjacht geweest in de Veritas 
en ik ook nog in de stoffenwinkel.


De katoen op de foto linksboven is voor een deken in grannystripes, 
voor op de zetel in ons woonkamer.
De katoen op de foto rechtsboven, is voor een deken in granny sqaures, 
voor op onze zoon zijn bed.
En de kleurige bollen katoen, is voor een deken in de golvende grannystripes,
voor op ons dochter haar bed.

Sorry als de benamingen niet correct zijn ofzo, 
maar ik moet alles nog leren...
Hé mama'tje .....jij ging mij toch helpen hé ?? 
Tja, anders heb ik gewoon veel kijkplezier,
aan de kleurige bollen katoen vanuit de zak :-))


Op de foto hierboven ;

Zie je de foto rechtsonder, dat is ook nog van de Veritas, 
neenee niet gekregen, netjes betaald bij het buiten gaan hoor :-) 
Ook de foto rechtsonder is netjes betaald in de stoffenwinkel in Duffel, 
ik heb daar ineens eens vulling gekocht 
en zoals je ziet op de foto's is de achtergrond, quiltvulling :-) 
Die ik even open had gelegd, ook eens gekocht, eerste keer dat ik dat koop...neen ik steel dat anders niet :-)
Maar ik heb eigenlijk altijd resten dekbed genomen, en dat dunner getrokken en dat werkt voor ons ook. 
Maar nu wil ik iets moois maken om af te geven en laten we het dan maar beetje deftig doen hé :-))

En het gekregen gedeelte zijn de stofjes op de foto, die zijn gekregen (of moet ik zeggen héél lief gevraagd) van mijn schoonmoeder, de stofjes zijn van flannel en de bovenste is een restje fleece, dat is bij een knutselmieke als ik, ook steeds welkom !

Groetjes, 

6 opmerkingen:

susie zei

Woollie- boollie.....woollie-boollie... op de onderste helft van je 1ste foto ligt mijn goesting wel ;)
Natuurlijk help ik je, tis te stom om met 2 naar die gekleurde bollekes te zitten gapen ;)
Alé meiske je weet weer wa doen ! X

olifantje68 zei

Mooie aankopen heb je gedaan
hahah, jij komt je vrije tijd wel door
Veel plezier ermee
groetjes Annie

Michelle zei

Wauw mooie aankoopjes! Die bolletjes zien er ook zo mooi uit, zullen leuke dekens worden!

Daniëlle De Winter zei

Ja, zo een mooie aankopen. Dan is je project al voor de helft gelukt. Succes ermee.
Grtjs
Daniëlle

Miss Creatuurtje zei

Amaai, hier gaat nog veel gehaakt worden, ik kijk nu al uit naar de vorderingen!

Veritas Belux zei

Dag Handmade By Jampie,

Je projectjes zullen zeker en vast geslaagd zijn! We zijn benieuwd naar het resultaat :)

Vele creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team