donderdag 20 juni 2013

Granny square gehaakt en poging tot een golvend kepermotief

Hallo allemaal, 

Nog steeds druk aan het verbouwen in de woonkamer,
 maar 's avonds is het tijd voor nog even ontspannen in de tuin te zitten, 
dan neem ik een brei-of haakwerkje in de hand, 
zo ben ik nu bezig aan een proeflapje van het golvend kepermotief 
en is mijn eerste granny square gehaakt 
(niet op de bovenkant letten, moet wat mooier toegedaan worden in het vervolg hoor!)

Bij mijn mama heb ik een heerlijke wrap gegeten, 
deze wrap op de foto is enkel met groentjes, 
de volgende wrap was met blokjes gebakken kip bij in, 
ook heel lekker en dan heerlijke kip-&steakkruiden erop , 
één minuutje in de microgolfoven en smullen maar :-)


Toen ik buiten zat, verschoot ik toch weer van die pad hoor, 
ze kwam naar ons toe, 
ons dochter vond het zielig en wilde het water geven, 
maar een pad heeft geen water nodig las ik op internet, 
maar wat hebben we dan wel gedaan, 
het water op de stenen gegoten en ja hoor, 
de pad kruip er heen en ging erin liggen, 
dus koelte vond ze wel fijn. 
Waarom dat beest dan niet gewoon onder het zand blijft 
liggen met deze warmte?? 
Ons konijn Mike ging toch eens even checken 
of het beestje niet dood was hoor....
want eerlijk, dat dacht ik op een gegeven moment toch ook , 
wat kan dat DOODSTIL blijven liggen ség, vies hoor!


Maar daarna kruip het rond in de tuin, dus beestje is ok.

Groetjes, 

5 opmerkingen:

Nina89 zei

Je schrijft echt leuk. Ook over de pad en het konijn. En mooie granny square.

Daniëlle De Winter zei

Speciaal huisdier hoor. Fijn om te lezen dat jullie er toch voor zorgen. Ja t'is ni om da je zo lelijk bent, da ze ni aardig voor je mogen zijn hé.
Succes nog met de granny's.
Grtjs
Daniëlle

Kiek es Ier ! zei

Heb je hem al stiekum gekust? Mischien verandert ie in een prins! Leuk voor je dochter ;-)
Mooi die granny,wat maakt het uit hoeft toch niet meteen perfect.Ik haal nog zoveeeel uit!

ANJA 3D zei

Wat leuk die pad. Ik hou wel van dat soort leven in de tuin. En dan nog je lieve nieuwsgierige mike. Heel mooi is mike ook.
Gr. Anja

Gerda Hartman zei

Dat ziet er heerlijk uit en dan bedoel ik niet die pad. Brrr, ik vind ze zo vies. Hier pesten de poezen ze vaak. Dan drijven ze ze in een hoek en gillen dat die beesten kunnen. Nee, ik zie dan liever een spin! Succes met je haakwerk, de rommel in huis en alvast een fijn weekend.