zaterdag 15 juni 2013

Memobord en pannenlappen gemaakt

Hallo allemaal, 

Dit setje heb ik voor mijn schoonzusje haar verjaardag gemaakt.



Mijn schoonzusje maakt graag cupcakes, 
dus ik had een tijdje terug in de stoffenwinkel 
deze leuke stof en tussenvulling gekocht 
En in de Action een canvasdoek voor het membord op te maken.
En gisteren in de handwerkwinkel 't allegaartje, 
nog snel biasband, lint en knoopjes gekocht, 
bleken de knoopjes toch niet zo leuk uit te komen 
en zijn het knopen geworden uit de voorraaddoos :-)
(het naaigaren op de foto moest ik gewoon hebben, 
heeft niks met deze post te maken hoor).

Het was de eerste keer dat ik;

* dat ik een memobord heb gemaakt, 
* dat ik mijn nieuwe naaimachine heb gebruikt !!
* dat ik zelf stof met molton tussen doorstikte, 
(mercikes aan de dames op het snacho forum voor de tips
 met het aftekenen van de lijnen op donkere stof!)
* dat ik baisband aanzette 
(en helemaal niet naar mijn zin is gegaan,sorry schoonzusje!)
* dat ik in tijdnood kwam, en mijn mama snel hielp 
met de knoopjes en een ophanglusje opnaaien :-)


En voor ons dochter en onze zoon....


Groetjes, 


8 opmerkingen:

Angélique zei

Knap werk, ziet er heel leuk uit! Die cadeautjes vallen vast heel goed in de smaak :-)

Kiek es Ier ! zei

Ik had ook je schoonzusje wel willen zijn! Die zijn leuk geworden Jamie en voor de kinderen zullen ze ook wel in de smaak vallen. Leuk hoor .

Elizabeth zei

Wat gaaf! En toen ik de bovenste foto's had gezien, dacht ik "ze gaat er vast nog meer maken"... En jawel hoor, je hebt de smaak meteen te pakken.

ANJA 3D zei

Wat heb je dat gaaf gemaakt, voor je schoonzus en zo toepasselijk. Ook de memoborden voor je dochter en zoon zijn prachtig.
Gr. Anja

Thuis bij Corrie zei

Dat is een mooi cadeau geworden.
En, bevalt de naaimachine goed?

cindy landuyt zei

De pannenlappen hangen al mooi te wezen aan een haakje in onze keuken :-) en het memobord wacht nog op een mooi plaatsje in mijn (nog te installeren...) naai- en knutselhoekje. Dankjewel schoonzusje xxx

susie zei

Jij hebt mooi werk gepresteerd meiske ! Ik vind het knap zo voor je 1ste keer ! Bravo ! Dikke kus X

Michelle zei

Het ziet er super uit Jamie!
Ik wens je nog een hele fijne zondag..