woensdag 5 juni 2013

Naar Sea life en even naar het strand van Wenduine geweest

Hallo allemaal, 

Vandaag zijn we met ons kindjes naar Sea life in Blankerberge geweest.

En jawel wel handwerk kunnen doen vandaag, 
terwijl we op de autostrade moesten stil staan, 
(Hihi, mijn man zat aan het stuur, niet ik voor alle duidelijkheid)
heb ik een paar toeren kunnen haken, 
ik moest gewoon hetzelfde aantal vasten maken, 
geen telwerk ofzo, dus dat ging wel :-)

Ik heb een paar foto's voor jullie van Sea life, maar niet veel, 
want ik had mijn kleine digitale camera mee 
en die trok slecht en traag ség, ppfff,  
er lag één zeehondje in de zeehondkliniek daar, 
maar beestje zag er zo triest uit, 
dat het niet mooi op foto staat.



Even op het strand in Wenduine (op weg naar De Haan) 
gaan uitwaaien, 
want waaien deed het daar aan de zee wel!


En bij thuiskomst, lag er post voor mij, 
oh zo leuk om deze boekjes terug te zien na jaaaaaaren...
amai nu klink ik precies al oud :-))


Groetjes, 

4 opmerkingen:

susie zei

Mooie foto's genomen !
En zie de kinderen zich uitleven !
Alé meiske bij jou ook nostalgie in de brievenbus ;) bezebees X

Daniëlle De Winter zei

Wat een leuke dag hebben jullie gehad. En dan thuiskomen en zo een leuke post ontvangen. Ja die boekjes van vroeger. Ik heb er nog verschillende. Ik kan de boeken van Tiny zeker niet weg doen. Zo mooi getekend...
Grtjs
Daniëlle

cindy landuyt zei

Nostalgie :-) zowel de babysittersclub als het zeetje...

Margo zei

O die boekjes ken ik ook nog Jaimie !
:)
Liefs
Margo