zondag 30 juni 2013

Onze woonkamer is terug proper en toonbaar :-)

Hallo allemaal, 

Wat kan een mens toch genieten als het terug proper is hé !!
De witte stoelhoezen zaten tijdens de foto nemen wel nog in de was, 
want wit was wel een heel sterk woord als ik ze terug zag 
(ondanks alles afdekken tegen het bouwstof).
We hebben in het totaal twee weken gedaan over onze woonkamer.
De vloer is niet gedaan, omdat we van plan zijn om 
(waarschijnlijk volgend jaar) 
héél de benedenverdieping in één soort vloer te leggen 
en niet in vijf verschillende stenen vloeren gelijk nu het geval is, 
zal in de jaren '60 een supermooie keuze zijn geweest.
Maar mijn ventje en ik zijn meer voor het strakke interieur, 
neutrale kleuren. En neen dat is niet saai hoor, het geeft rust :-)

We hebben gekozen voor drie muren, deuren, ramen 
en verwarmingen in het wit en één muur in het donker 
(met de witte gelakte deuren, die de donkere kleur doen breken)


Onze zetel en de lampenkap aan de zetel is in de kleur taupe 
en de tapijt voor de zetel is in de kleur ecru.


Nog even een detailfoto.
Op de middelste linkse foto en de onderste rechtse foto, 
kan je zien dat één muur in het donker is gezet.


Ik ga de volgende weken nog verder met schilderen, 
al de deuren , ramen en verwarmingen moeten nog in de lak gezet worden.
Zo ook de ramen en deuren aan de buitenkant vanvoor en -achter.
Het is nog een hele klus, dus hopelijk blijft de regen wat uit 
en is het een gemiddelde warmte, zodat het wel lekker droogt, 
maar ik wel kan lakken , dus geen hittegolf ineens aub :-)

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Angélique zei

Dat ziet er heel netjes uit! Maar zo te lezen heb je nog genoeg te doen, heel veel succes daarmee.
Ik ben ook wel voor de naturelkleurtjes, lekker rustig.

Daniëlle De Winter zei

Zalig hé zo netjes opgeruimd. En ja je hebt nog wel wat schilder werk, maar dat komt allemaal wel goed.
Succes ermee.
Grtjs
Daniëlle

ANJA 3D zei

Dit ziet er goed uit. Mooi hoor en ook gezellig ingericht. Je zal vast wel trots zijn als je op de bank zit en je prachtige kamer in kijkt. Gr. Anja

Kiek es Ier ! zei

Prachtig Jamie,wat zal dat genieten zijn als je zo op je bank zit en in de rondte kijkt! Het mooi weer komt eraan (volgens de weer mannen/vrouwen hier ik hoop dat ze het goed hebben!! Veel suc6 verder hoor!