zondag 23 juni 2013

Vandaag is er een ... FEESTvarkentje !


Hallo allemaal, 

Gisterenavond nog snel in mijn knutselkeldertje gekropen 
en dit kaartje voor onze zoon gemaakt.
Ik had geen idee wat ik wilde maken 
en/of geen inspiratie (was ook veel te moe eigenlijk).
Dus bij het zien van deze stempelafdruk, kwam dit uit mijn handen, 
hopelijk is het wat ok voor hem. Want ja ... 13 jaar hé :-) 
Vanbinnen in de kaart zit een strookje 
waar we centen hebben ingestoken. 


Afdrukje is ingekleurd met de derwentpotloden, 
(ook de achtergrond is met derwent gedaan)
ik heb een tekstballon proberen te maken met de cuttlebug.
Gekleurd papier is van Boekenvoordeel 
en het designpapier is van DCWV. 


Meiden, dank u voor de felicitaties naar onze zoon toe!

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Angélique zei

Gefeliciteerd met en voor de jarige Job! MAak er een fijne dag van!

Atelier Eigenhandig zei

Leuk kaartje. Van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag toegewenst.

Groetjes van Janny.

Daniëlle De Winter zei

Hele dikke proficiat. Ja 13, dat wil al wat zeggen hé...
Grtjs
Daniëlle

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel met bij passende tekst. Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Gr. Anja

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Gorgeous card Jaimie...I hope your son had a wonderful birthday!
Happy new week,
Susan x

familiesadessaram zei

zeer mooi, prachtig werk