woensdag 12 juni 2013

Waar ben ik mee bezig?

Hallo allemaal, 

Met deze drie projectjes ben ik op het moment bezig.
(en neen helaas nog geen winkel met tijd te koop gevonden hoor )


LOL ... denk je nu écht dat deze drie projectjes het enigste is, 
dat ik begonnen ben?!
Het gedacht is alles hé, 
dat we ons maar houden aan een paar!
In werkelijkheid, weten we soms niet meer, 
aan wat we nu écht bezig waren hé :-)

Ik betrap mezelf erop, dat ik zelf tijdens het koken 
nog met een leesboek of haakpen in mijn handen sta, 
tja die patatjes moeten nog maar wat langer koken hé seg ... 
Wablief... het zijn géén gebakken patatjes vandaag...OEPS :-))
Sommige boeken moeten maar zo goed niet zijn, 
dat je ze niet opzij kan/wil leggen hé :-)

Groetjes, 

7 opmerkingen:

Ankie Rook zei

haha heel herkenbaar. Hier ligt ook altijd een boek klaar tijdens het koken.

Angélique zei

Stel, elke dag wordt voortaan 12 uur langer. Heel mooi, maar zitten die uren niet ook zo vol dan en komen we dan niet alsnog tijd te kort? ;-)

Thuis bij Corrie zei

Ons hoofd zit gewoon te vol.

Kiek es Ier ! zei

Het is altijd ik wil ikwil ikwil....véél te véééél.
Maar liever dit dan dat we ons vervelen! Mijn te doen lijstje is ook nog zooo lang.
Maar mooie wol weer Jamie.

Michelle zei

Ook al kregen we meer tijd, er zou nooit tijd genoeg zijn ;) Verslavend he deze hobby's!

Elizabeth zei

Natuurlijk heb ik hier ook veel te veel werkjes liggen... Maar van tijd tot tijd komt er iets af, en dan vind ik het goed. Als je onrust gaat voelen, dan gaat er iets niet goed. Een hobby moet echt een hobby blijven, en geen verslaving. Vind ik dan hè...

Daniëlle De Winter zei

Heel gevaarlijk, lezen als ge aan het koken bent. Mijn ajuin was in de week juist ni aangebrand...
Grtjs
Daniëlle