dinsdag 11 juni 2013

wéér véél te véél gekocht hé :-))

Hallo allemaal, 

Mijn mama en ik zijn in het weekend even snel gaan shoppen voor wol en stof.

(Sorry de eerste foto is wazig zie ik nu pas)

Ik heb één bol heerlijke zachte witte teddywol gekocht
en twee bollekes donkerrose katoen met zilveren glinstering in. 



Dan is er een nieuw stoffenwinkeltje BOBBY SEWING geopend
(klik op de naam van de winkel om op de site te komen!)
en daar zag mijn mama ineens deze leuke stof met camera's op. 
Tja met een ventje in huis, die als hobby fotografie heeft, 
kon ik die niet laten liggen hé, er moest een stukje mee. 
En de lap met driehoekjes is een restlapje, die mocht ook mee :-)
En dan daaronder ligt vliesline om in te strijken,
neenee niet de vlieseline voor in de belegjes te strijken, 
maar voor als je bv; gsm-tasjes of toilettasjes,.. maakt.



En Wij hebben blijkbaar een gemeente verderop, 
nu ook een Action...ohoh dat is gevaarlijk hé :-)
Kijk maar wat ik bij had en voor op mijn kaartjes zie je HIER




En deze foto is gewoon omdat ik ze mooi vind hoor :-)


Groetjes

6 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Ma nee, zoveel hebt ge ni gekocht. Da is maar een gedacht...
Wel mooie spulletjes hoor!
Grtjs
Daniëlle

susie zei

Oooh mooie foto van jullie witte !!!
Alé de rest is ook schoon zenne meiske ;)
Hebben ze daar hun oude rommel buitengegooid ?
Neenee je hebt een goeie vangst gedaan !
Knuf X

olifantje68 zei

Kan je alles wel kwijt wat je hebt gekocht?
:)
Leuke hebbedingetjes
groetjes Annie

cindy landuyt zei

Nog een beetje centjes overhouden voor als we samen gaan shoppen hé ;-) De witte is een echt fotomodel x

Thuis bij Corrie zei

Je bent weer goed geslaagd. Heb je ook nog een winkel gevonden waar men tijd verkoopt?

Kiek es Ier ! zei

Ben nieuwsgierig wat je allemaal gaat maken! Leuke spullen en ja die Action....