maandag 3 juni 2013

Yes, een nieuwe naaimachine !!

Hallo allemaal, 

Yes, yes !! 
Kijk mijn nieuwe naaimachine, een Brother Innov-is 35 
(met gratis quildoos erbij) gekregen van mijn ventje !! 
Dikke bees aan mijn ventje :-))

Voor mij als beginner is dit een goede naaimachine 
(er zijn er natuurlijk altijd beter en duurdere).


Wat detailfoto's ervan:


Op de foto hieronder zie  je van boven naar onder en van links naar rechts ;

de spullen die bij het naaimachine bij zitten, 
mijn nieuwe opbergdoos voor mijn naaigaren,  
de foto erna en de onderste is gewoon een detailfoto 
van mijn kleurtjes garen :-) 
De rechtse foto in het midden zijn ook nieuwe spullen, 
want ik moest andere spoelen kopen en ik heb ook ineens zo iets gekocht,
 voor als je een smalle stoftunnel moet keren.


En dit is de gratis quiltdoos die ik erbij krijg en de inhoud ervan :-) 
Die boventransporteur is wel goed hé, 
dat hadden ze mij op het sancho forum gezegd, 
ziet als je quilt dat je dat hebt, en kijk het zit mee in de doos , super dus !
Maar dit alles moet ik nog leren hoor, dus oefening baart kunst telt voor mij nog even lang vrees ik :-))


Groetjes, 

11 opmerkingen:

Thuis bij Corrie zei

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hopelijk ga je er heel veel mooie dingen op maken.

Carolalla zei

Gefeliciteerd met je nieuwe naaimachine.En nu maar uitproberen.

* * * orangery - stitchery * * * zei

super wat een geweldig mooie naaimachine, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken. liefs uit rio,Alice

olifantje68 zei

Prachtig kado zeg
Wens je heel veel plezier met je aanwinst
groetjes Annie

Daniëlle De Winter zei

Neen, hoor we zijn echt niet jaloers op je kei, geweldige, prachtige machine... Veel succes er mee :-)
Grtjs
Daniëlle

Nina89 zei

Een leuk kado!
Ik heb geen flauw idee waarom ik met een andere blogpost sta. Ik weet wel dat ik een nieuwe blog heb bekeken met die tekst. Maar heb dat niet geplaatst.

Groetjes Geralien

Michelle zei

Wat een juweeltje! Ik wens je er heel veel plezier mee, maar dat zal vast wel lukken ;)

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd met je prachtige naaimachine en wow, zag dat je ook nog een blogje aan mijn stofjes hebt geweid (lol). Heerlijk hé, al die nieuwe spulletjes. Daar kunnen wij zoooooooooo van genieten. En nu verwachten we natuurlijk heel veel mooie projecten van je te zien ;-).

cindy landuyt zei

Waauw :-) wat een mooi kado hé. Benieuwd naar je creaties op deze nieuwe naaimachine ;-) x

Elizabeth zei

Oh.., prachtig joh! Dat wordt lekker uitproberen en we gaan vast meegenieten van wat je Brother allemaal kan!

Miss Creatuurtje zei

Inderdaad, oefening baart kunst! Maar dat komt vast helemaal goed, veel plezier met je spiksplinternieuwe machientje!!