zaterdag 20 juli 2013

Gebreide vierkantjes hebben allemaal een gehaakte rand gekregen

Hallo allemaal, 

Neenee, het is niet te warm nu, 
het dekentje past nog op tafel, 
dus ik heb het niet op mijn schoot liggen.



En gisterenavond stond er zo een zotte wind dat het koeler leek
en zo heb ik dan toch al twee kasten in de primer gezet.
(het afschuren was al voor de warmte gedaan)
Er moeten nog kasten in de primer dus hopelijk is het 
's morgens en "s avonds even wat koeler om dit te kunnen afwerken.


"Niet warm?",  spreekt voor uzelf hé ség !
Ik heb het warm hoor, ik ga dan ook graag heerlijk languit liggen,
met mijn hoofdje op de koele stenen,  
enkel denken ze hier thuis dan altijd dat ik voor dood lig, 
ook lastig hé, dan wil men zich is gewoon ontspannen, 
vliegen ze hier allemaal bijna wenend naar mij..
je zou je bijna dood verschieten ja!
"Maar wel lief dat ze allemaal zoveel om mij geven hoor " :-))


Groetjes, 

11 opmerkingen:

susie zei

Allemaal omrand .. e goe jobke gedaan ;)
Nu de volgende statie :)
Gij zijt goe bezig meiske X
Is wel verschietachtig hé zoals Mike er soms kan liggen. Maar het schone beestje doet het goed !
Knuf X

Nina-hobbysite zei

Zo de deken schiet al op. Ik ben benieuwd hoe deze er in elkaar uit ziet. Mike is zo schattig!

Michelle zei

Mooie kleuren krijgt je deken, ik ben heel benieuwd. Wat kan Mike toch lekker liggen, de konijntjes hier liggen ook languit. De kasten vind ik zo ook al erg mooi ;)

Gerda Hartman zei

Ben benieuwd naar je deken als ie klaar is. Hier vandaag ook veel lekkerder. Fijn weekend verder.

Daniëlle De Winter zei

Ja wij hebben ook een konijn en soms denk ik...ademt die nog wel??? De deken schiet lekker op. Leuk.
Grtjs
Daniëlle

Knutselpret zei

Leuk al die vierkantjes met een randje ik heb er ook nog wat liggen misschien kan ik het ook zo doen.
leuke blog ben gelijk ook volger geworden :)
Groetjes Albertje

cindy landuyt zei

De kasten zijn al mooi met de grondlaag alleen. Benieuwd wat het gaat worden :-). Mike de knuffel, zo lief x

Wollige Werkjes zei

Wat gezellig dat je bij mij langskwam, en jij hebt ook een schattig konijn ;o)
En wat een leuk dekentje zal dat gaan worden.......

Oh en ik zie ook dat je een kookblog hebt daar zal ik ook eens rond gaan kijken.
fijne zonnige zondag......

Rita Janssen zei

Je dekentje heeft prachtige kleurtjes, ben benieuwd om het te zien als alles in elkaar staat :)
En je konijn is een schatje!
Grjtes, rita.

Tania zei

Je vierkantjes zijn echt leuk! Superleuke kleurtjes. Knap hoor, met dit warme weer zo hard werken!

familiesadessaram zei

waw, prachtig gedaan