vrijdag 19 juli 2013

Gewoon genieten van alles nu !!

Hallo allemaal, 

Ik ben nog steeds bezig aan het haken van de rand rond de gebreide vierkanten en aan de gehaakte knuffel hoor. 
Misschien dat ik straks de vierkantjes nog eens kan laten zien.

Mijn kort verhaal begint ook vorm te krijgen.

Kinderen zitten hier elke dag uren in het zwembad, 
wat is het toch eindelijk zalig weer hé !!!
Dat maakt dat ik terwijl mijn boek kan (proberen) lezen
of aan de gehaakte knuffel kan verder werken

Maar ondertussen sta ik ook graag in de keuken, 
zeker nu met de eigen kruiden/groenten in huis :-)

Voor wie interesse heeft, 
ik heb mijn kookblog een update gegeven, 
zie HIER

Géén zin om door te klikken, niet erg , 
dan geef ik uw deze foto al :-)
zelfgemaakte groene pesto , heerlijk !!


Groetjes, 

3 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Ben je zeker dat die leuke kabouter niet een beetje heeft geholpen?
Grtjs
Daniëlle

Elizabeth zei

Heerlijk als je kinderen zich zo goed vermaken, dan heb jij het ook naar je zin. Wat ziet je pesto er kostelijk uit!

cindy landuyt zei

Mmm zelfgemaakte pesto. Zou lekker zijn morgen op een stukje stokbrood bij de BBQ :-) hint hint... X