donderdag 25 juli 2013

Heerlijk even gaan shoppen

Hallo allemaal, 

Vanmorgen zijn wij (mijn mama, ons dochter en ik) 
eerst langs de dokter gegaan, 
want jaja, dochterlief zit ondanks de hitte
 met een flinke oorontsteking.

Daarna zijn we naar een paar winkeltjes geweest 
en kijk met wat ik thuis kwam :-)

Een lap stof uit de solden, gekocht bij Bobby Sewing 
(link staat in de rechterkolom op mijn blog), 
nog 4 kleuren Catania bijgekocht, 
(voor een deken te haken voor in onze living)
 en een nieuw leesboek.



En ik loop graag met de camera rond 
en zo trok ik terstraks deze foto,
omdat ik het een mooi geheel vind.


Groetjes, 

9 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

Leuke aankopen!

Miss Creatuurtje zei

Een geslaagde shopdag zo te zien :-)

Daniëlle De Winter zei

Dat heb je weer goed gedaan. Mooi stofje trouwens. Veel succes met de nieuwe deken.
Grtjs
Daniëlle

Elizabeth zei

Heerlijk hè om zo wat boodschapjes te doen en jezelf iets cadeau te doen.
Lezen vind ik zelf ook heerlijk!
Beterschap met je dochter hoor...

Groetjes, Elizabeth

Michelle zei

Leuke aankoopjes en het is inderdaad een sfeervolle foto. Wens je dochter veel beterschap van mij..

Gerda Hartman zei

Veel plezier met je nieuwe aankopen. Soms moet je jezelf eens verwennen. Heb ik ook weer gedaan, zie blogje vandaag ;-). Alvast een fijn weekend.

Tania zei

Wat heb je leuke spulletjes gekocht! Ik ben al benieuwd naar het dekentje.

Patricia Smit zei

Vrolijke lap stof, ben benieuwd wat je er mee gaat doen.
De bollen wol zijn echt kleuren waar ik van hou. Je kan er nl. bijna alle andere kleuren mee combineren .
En een boek is ook lekker om in weg te dromen....

Rita Janssen zei

Fijne inkoopjes heb je gedaan :) je kan weer aan de slag! Veel beterschap met het oor van je dochtertje want dat is een pijnlijke affaire.
Grtjes, rita.