zondag 14 juli 2013

Mijn zondag

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik genoten van het goede weer, mijn gezin, mijn dieren, mijn hobby's, .... eigenlijk van alles :-)

In deze blogpost kunnen jullie zien hoe ik, 
héél de dag, heerlijk buiten heb gezeten.  

Hier was ik bezig met allemaal vasten rond het vierkant te haken. 
Ik heb al van elke kleur een vierkant met rand 
en het is al mooi, vind ik zelf :-)


Ik ben in een nieuwe boek begonnen 
(die leuke gehaakte bladwijzer heeft mijn mama eens gehaakt voor mij).

De gehaakte knuffel groeit elke dag, zo is er één achterpootje af 
en nu ben ik aan de halsband begonnen.

Ik heb een afdruk ingekleurd met distressinkt-pads en waterbrush 
(ik heb nog veel te leren op dat gebied hoor!) 

En ik ben bezig geweest aan mijn thuiscursus "korte verhalen" schrijven...
awél hé...het was kort :-) ... staat nog géén letter op. 
Mijn eerste huiswerk is een kort verhaal over je eigen schrijven,
4 pagina's, max. 1500 woorden.
Genoeg aan zelfkennis hoor :-)
Maar om het van je (chaotische) hoofd in je pen te krijgen :-)


Nu moeten jullie niet denken, amai die zit héél de dag buiten,  
die doet niks in huis? 
Oh jawel hoor!
Zeker met dit mooie weer, draait de wasmachine overuren :-)
Er zijn helaas verplcihtingen waar we niet onderuit kunnen hé , zoals ;



Mijn man had in Ikea een paar dozen meegebracht (met alle toebehoren in), om zelf kruiden en groenten te kweken. 
Dus hij had zich daar mee bezig gehouden 
en kijk na een paar dagen is er al courgette en basilicum uitgekomen. 


En deze foto van onze Mike, laat ik gewoon zien, 
omdat ik het een mooie vind.


Groetjes, 

4 opmerkingen:

Angélique zei

Zo te lezen heb je zeker genoten :-) Heerlijk he, dit weer: niet te warm, niet te koud, droog, weinig wind, ik kan het er wel mee uithouden ;-)

Nina-hobbysite zei

Ziet er als een lekker zondagje uit. Ben benieuwd nasr je gehaakte hond. En mooie foto van mike.

Daniëlle De Winter zei

Wat een goed gevulde zondag. Die bladwijzer vind ik wel tof. Het is altijd wel leuk dat je je eigen groenten kan kweken. Verser kan haast niet!!! Mooie foto van 't konijn.
Grtjs
Daniëlle

cindy landuyt zei

Leuke zondag zo te zien :-) x