maandag 1 juli 2013

Nieuw breiwerk begonnen en thuiscursus aangekregen

Hallo allemaal, 

Ik ben tussen de drukte door met een simpel breiwerkje begonnen, 
gewoon ribbel, moet ik niet nadenken, 
want ben 's avonds te moe om nog steken te tellen,... 
Van deze wol had ik vorig jaar al verschillende kleurtjes gekocht,
 voor een plaid voor op ons kinderen hun bed, lekker warm in de winter. 
Gaat ook snel vooruit, met priem nr 9 :-)
Het gaan vierkantjes worden van 20x20 cm , 
ik weet nog niet of ik ze zo aan elkaar ga doen 
of een rij in een kleur tussen doen, 
dat zal ik op het eind wel bezien, hoe of wat juist dan.
Ook de gehaakte knuffel komt nog eens uit de handwerktas hoor, 
maar dat is voor in de dag aan te werken.



Ik heb me een thuiscursus aangekocht. 
Hihi, iedereen is blij dat het vakantie is, niks meer moeten leren !
Wat doe ik, ja juist zitten leren :-) 
Zit toch echt soms iets averechts in mij hoor :-))


Groetjes, 



8 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

Leuke kleur om mee te breien. En ben benieuwd wat je van zo'n cursus vind. Ik heb ook weleens gezocht naar van die cursussen.

Thuis bij Corrie zei

Lekker om een simpel werkje tussen door te doen. Wij handwerkmutsen kunnen nu eenmaal toch niet stilzitten. En die cursus is meer hobby denk ik.

Daniëlle De Winter zei

Een simpel werkje kan best ook mooi zijn hoor. de kleur vind ik al geslaagd. En worden we binnenkort verwend met verhaaltjes? Ik hoop het. Veel succes ermee.
Grtjs
Daniëlle

susie zei

Jouw groene vierkantje heb 'k gezien meiske en het is heel mooi gebreid !! X

Gerda Hartman zei

Succes met je breiwerk én met je thuiscursus!

Patricia Garcia zei

Hello can't wait to see the results, take care!

ANJA 3D zei

Wat een leuk een plaid breien. Lekker vrolijk met de verschillende kleuren en lapjes. En leuk zeg zo'n cursus.
Gr. Anja

* * * orangery - stitchery * * * zei

geweldig een cursus, en ik vind jouw breiwerk ook mooi. succes met het schrijven. love from Rio, Alice