zondag 18 augustus 2013

Een relax-plekje gemaakt :-)

Hallo allemaal, 

Onze veranda is nu een relax-ruimte geworden,
(niet op de vloer letten, die is nog aan vervanging toe!) 

De meubeltjes zijn gewoon slecht geschilderd, 
maar dat wilde ik net zo als effect krijgen hoor.
Ik had nog ergens een klaptafeltje en groot plateau
staan, die heb ik hier samen gezet.


Vanuit de zetel, kijk ik dan op dit kastje


Boven dat kastje hangt deze krans, hij is nu nog kaal, 
hier wil ik graag nog wat kleine spullen voor naaien/haken,


Hier komen we tijdens de dag allemaal even tot rust, 
Ook zitten we hier met een leesboek.

Groetjes, 

10 opmerkingen:

Tania zei

Dat ziet er heel gezellig uit! Ben benieuwd wat er allemaal aan die krans komt.

Babs zei

Vooral de kat heeft haar plekje al gevonden :p

Patricia Smit zei

Heerlijke plek om tot rust te komen!
Groetjes Patricia

Kiek es Ier ! zei

Lekker plekkie, de vloer wit schilderen!

jaimie zei

Wit schilderen zou inderdaad een optie zijn, maar volgende zomer komt op heel de benedenverdieping nieuwe vloer te liggen, dus ik wacht wel (on)geduldig af tot alles in 1 vloer gaat doorgetrokken worden, zie er al naar uit :-)!

Groetjes,

My Crossstitch Place zei

Wat een heerlijk plekje

cindy landuyt zei

Een heel relaxed plekje :-) x

Thuis bij Corrie zei

Ik zie wel dat je plekje al bezet is.

Rita Janssen zei

Ziet er toch al een gezellig plekje uit, zelfs de poes keurt het goed, dan is het vast al goed om te relaxen :)
Grtjes, rita.

Michelle zei

Mooi hoekje hoor!