vrijdag 16 augustus 2013

Nieuw haakproject is beslist door dochterlief :-)

Hallo allemaal, 

Eerst even iedereen bedanken, 
voor de lieve en mooie reacties op mijn vorige post, 
mercikes meiden !!

En dan mijn nieuwe aankopen, 
ja ik weet het, moest eigenlijk enkel die twee knopen hebben :-)
Maar...het High Tea boekje zocht ik allang 
en kijk daar lag het voor mijn neus, 
komaan, dat kan je toch niet gewoon laten liggen hé :-) 
Zo ook de gekleurde katoen, die lag in de soldenbak.
De zalm (lichtrose was niet meer binnen) 
moest ik hebben voor een nieuw haakprojectje.


Dochterlief was in mijn haakboekjes aan het zien 
en " Oh die aap met dat varkentje is schattig!". 
Ze dook de katoenbak van mijn mama in 
en kwam met deze katoentjes tevoorschijn.
En zo gaat dit dus mijn volgende haakprojectje worden.


Twee van ons katten stonden erbij en keken ernaar :-)


Groetjes, 

7 opmerkingen:

Patricia Smit zei

Dat kun je inderdaad niet laten liggen!! Heerlijk toch, als je het boekje- zomaar- tegen komt en aan je verzameling toe kan voegen!!
Je dochter heeft een goede smaak. Wat een leuk broekpak heeft de aap aan. wat wordt als eerste gehaakt? Het varken of de aap?
Haakgroetjes, Patricia

Stins zei

Jouw dochter heeft geluk met zo'n lieve haak-mama!
Die poezenfoto is schattig....:-)
Groetjes van Mirjam.

Thuis bij Corrie zei

Wat is Woefke leuk geworden. En wat heb je mooie foto's gemaakt.
En dan alweer een volgend project. Jij hebt echt de smaak te pakken.
Leuk als je dochter er zelf mee aankomt.

Nina-hobbysite zei

Leuk nieuw project en mooie katten.

Tania zei

Wat leuke nieuwe kleurtjes voor een schattig project! Je dochter heeft een goeie keuze gemaakt.

My Crossstitch Place zei

lief project heeft je dochter uit gekozen, kijk uit naar de update

Michelle zei

Wat een leuk aapje, ben benieuwd naar je foto's :) En wat staan je katten er weer mooi op!