maandag 23 december 2013

Een mini-kamerjas voor haar allerliefste knuffel :-)

Hallo allemaal, 

Klik op de foto voor een (beetje) groter beeld ervan


De dames van het sancho-forum hebben 
deze foto al kunnen zien op het forum.
maar hier op het blog kon ik hem nog niet plaatsen,
want ons dochter komt hier kijken hé :-)
Ze heeft vandaag de kamerjas voor haar knuffel gekregen 
en is er gelukkig blij mee.
Daar was ik niet zeker van, 
want ik mag anders nooit iets maken voor haar knuffel. 
Toch nam ik het risico om dezelfde kamerjas 
als voor haar na te maken voor haar knuffel. 
Dus ook ik zat tot vandaag in spanning :-)

Het patroon van de kamerjas is van Wollyonline, 
het is eigenlijk een patroon voor poppen.
Ik heb ooit eens een kamerjas gemaakt voor haar pop van 43 cm 
en deze was te groot voor haar knuffel, 
dus nu heb ik die voor de pop van 36 cm overgenomen, 
zonder naadwaarde aan.
Ik moet enkel de band een paar cm inkorten, 
maar dat doe ik tussendoor nog wel eens.

Al het werk en de foto's nemen moest allemaal snel 
en stiekem gebeuren.
Ze lost die knuffel géén seconde, 
dus gemakkelijk was anders. 
Ik heb hem maar twee keer kunnen "stelen" van haar :-)

Groetjes, 

7 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

Ziet er erg mooi uit!

Miss Creatuurtje zei

Oh dat heb je fijn gedaan! Hele mooie kamerjas!!

Tania zei

Super! Heel tof dat ze nu samen dezelfde kamerjas hebben.

Daniëlle De Winter zei

Ooo wat mooi gedaan.
Beste wensen en fijne feesten.
Grtjs
Daniëlle

Carola van Duffelen zei

Wat leuk dat ze nu samen de zelfde kamerjas hebben. Prettige feestdagen en gezond en creatief 2014

Michelle zei

Wat schattig zeg! Ik wens jouw en je gezin hele gezellige kerstdagen met elkaar.. ^^

ANJA 3D zei

Wat schattig, het kamer jasje. zo klein en dan nog met het lieve konijn erin. Snoezig

Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2014.

Groetjes , Anja