vrijdag 27 december 2013

Gaan shoppen :-)

Hallo allemaal, 


Terjuist even de naaiwinkel 'T allegaartje in Duffel binnen gegaan.

Vorige winter had ik verschillende kleuren Canada van Katia gekocht, 
met een paar ervan heb toen het deken voor onze zoon gemaakt.
Maar ik had er nog een bol blauw en rood over.
Dus ben ik vandaag wol gaan bijkopen, 
zodat ik ook ons dochter haar deken kan gaan breien.
Het blauw komt wat flauw over op de foto, 
het is wat donkerder in het echt hoor.
De grijskleurige zijn voor de rand van het deken.

Ook heb ik nog een klein stukje bollekesvilt  
en 2M baisband meegenomen.
De baisband heeft zoveel kleurtjes, 
dat het wel ergens eens van pas zal komen :-)


Groetjes, 

7 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie spullen heb je gekocht, ik kijk al uit naar de creaties die je er uit zal toveren :-)

Rita Janssen zei

Mooie wol, dat wordt vast een prachtig deken met die fleece erachter! En dat biaisband past altijd wel ergens mooi rond, nooit verloren.
Grtjes, rita.

Tania zei

Veel plezier met het maken van je deken!

Zaanse Zolder zei

mooie kleurtjes !Ben benieuwd naar je dekentje.

Michelle zei

Leuke aankopen! Veel plezier ermee ^^

Daniëlle De Winter zei

Dat gaat weer een vrolijke deken worden. Leuke spulletjes heb je gekocht.
Grtjs
Daniëlle

Amarins zei

Ben heel benieuwd naar je deken, leuke wol heb je in ieder geval gekocht. Groetjes, Amarins