donderdag 26 december 2013

Gsm-zakje

Hallo allemaal, 


Ons dochter (bijna 9 1/2 j) heeft sinds deze week een gsm
(zit geen sim-kaart in hoor, maar het gedacht dat je nu 
ook een gsm hebt is alles he hihi). 
Zo heb ik haar daar een zakje voor gemaakt 
naar het voorbeeld van mijn,
(ondertussen ook aan vervanging toe), gsm-zakje. 

Ik heb een heerlijk zachte stof genomen 
(hihi, Gerda zal het stofje wel herkennen).
Als voering heb ik een rest fleece genomen. 
Voor de naad vanbinnen mooi af te werken, 
heb ik er met de hand een kantje op genaaid.
Dan twee oude veters er vanboven door getrokken, 
zodat ze het zakje kan toe trekken.
Dan nog wat vilten bloemen als detail erop 
(hihi, die zal Saskia wel herkennen) 
en een knoopje om het geheel af te werken.

Ondertussen is het zakje goedgekeurd door ons dochter 
en al goed in gebruik genomen :-)



Groetjes, 

4 opmerkingen:

Angélique zei

Heel leuk gemaakt!

vee zei

Haha wel een gsm maarnog geen sim, en toch content !

Thuis bij Corrie zei

Het ziet er heel leuk uit. En als het dan ook nog in de smaak valt, ben je helemaal goed geslaagd.

Tania zei

Wat een lief zakje!